Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av fritiden - 30 mars 2011 21:56

Idag fick jag med min älskade make på prommis IGEN!!!

Japp, trevligt med sällskap,

inte bara hund utan även någon som kan svara när man pratar :P

Vi tog en tur över sjön till campingen,

Nä vi var ungefär halvvägs till udden nedanför oss,

så kommer det plötsligt ett rådjur hoppande :S

Hmmmmmm....

In kände lukten innan hon såg den,

Jösses vad intressant men hon lyssnade bra o det gick fint :)

Fast de var två som kom hoppandes,

de visade verkligen upp hus friska o spänstiga de var ;)

Att det minsann inte var någon mening att jaga dom :D

Jättenöjd med Inas reaktion ;P

Fick kameran med mig,

men orkar inte ladda upp bilder ikväll.....

Sen fick Ina klättra lite på en del grejor som fanns på campingen,

Guben fick testa lite fotgående :P

Provad att köra inkallning med korv, o när Ina nästan var framme hos mig kastade jag dom bakom mig..

Gick fint,

hon galopperade hela vägen...

Så vi får köra så ett tag,

tills farten sitter :)

Sen gick vi hemåt,

Ina var lite trött O seg...

Sen har jag mest bara mått o njutit av lediga dagar :P

Tog Snotra o longerlina o Ina lös o tog en prommis till med dom,

ner till långgrund över sjön o hem...

Många fina kort...

Får se när jag hinner o orkar lägga in :)

Kram o god natt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards