Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Botten är nådd....

Av fritiden - 26 september 2010 22:15

Jag tror det i alla fall....

Nu får det vara nog......

Känns tragiskt bara att det tagist så lång tid....

Men det blev mycket samtidigt....

Var inte bara vanligt såbar.....

Men där står jag ju inte kvar nu....

Då är det väl dags att detta hemska spöke får dra...

Denna skugga får ta o försvinna....

Lyfta lampan högt ovanför mig....

Så den lyser rakt ner på mig.....
då finns ingen skugga...........

Utom under mina fötter då.......

Men den trampar jag ju på =D


Ja så tror jag attd et var o blev...
Ganska nerkörd p.g.a arbetssituation.....

Denna tokiga tok som bara klev ur garderoben......

Ja det kan verkas lite.....

Men det var mer än ett berg....

Det var nog som självaste inlandsisen...

Eller ännu värre....


Men tiden går....

Så måste även jag läka.....

Resa mig....

Bli mig själv igen....

Känna igen mig....

Må bra....


Idag kom jag dithän att jag begriper detta....

Jag har bara detta liv....

Detta liv jag har ska räcka till för mig o min familj...

Mina andra nära o kära....

Inte dessa sortens människor som äter upp andra.....

Bara genom att de ej kan leva sitt eget liv....

De hela tiden tycker synd om sig själv....

Så de inte ser vad de har eller kan få...

Men det är bara en del av det hela....


Näpp, nu har min lampa börjat att stiga...

Mitt slutmål är att den ska lysa rakt på mig....

Rakt ovanifrån...

Så dessa skuggor....

Ja, de får ingen större plats hos mig.....

Inte större plats....
Än att de får plats under mina fotsulor.....



JA....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards