Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Funderingar!!!

Av fritiden - 31 mars 2011 16:18

ja det har man många av.

Det gäller bara att prova strukturera upp dom o.

Så man får ett perspektiv på saker...

Vad är viktigt,

vad är mindre viktigt

o vad är oviktigt...

När man sorterat upp dom så,

då har man kommit långt...


O om jag nu ska prova hålla mig till mina funderingar

o önskningar i detta inlägg då ;)


Om/när hästarna flyttat till nya ägare,

då ska vi se oss om efter ett hus/lgh att hyra max ett par tre mil från stora staden :)

O med stora staden menar vi förstås republiken Jämtlands hufvudstad =D

En lgh som inte infinner sig i ett stiftelsehus då,

utan blir det lgh så blir det i ett radhus eller något...

Så får vi kallställa huset så länge isåfall,

men det är inte idag, i morgon eller nästa vecka

Men det är en plan :)


O vad gäller hästarna så har det varit trögt.

Får hit hovslagare som ska få klippa naglarna till veckan :)

Jobbar ju helgerna o ledig veckorna...

Skitkul när gubben jobbar kväll dessutom :S

Men sällskap på två prommis, inte fy skam...

Har ju avrit underbart väder,

o jag känner mig rätt utvilad...
Men det vet vi ändras fort :)


Jo, hästarna,

tänk att jag så lätt tappar min egen tråd ;)

Har jag inte fått lillan såld i slutet på april,

då skjutsar jag ner henne till Hudiksvall där de då får sköta försäljningen..

Det är också ett av de steg vi bestämt oss för att ta...

Bra att ha ett par steg säkra ;)


Sen har jag tänkt att "bara" hästarna flyttat,

vi kommit närmre staden,

så ska Snotra få börja agility,

eller åtminstonde först lydnad.

Kanske en tävlingsdebut på henne o ;)

Men tills att jag fått närmre till klubb så funkar inte det...


Väntar med spänning på kursstart på FMhund,

tror jag ska ordna en liten egen blogg till det...

OM tiden räcker ;)


Ja vad kan jag säga,

känner mig rätt nöjd på livet idag...

Men jag vet "den hårda vägen",

hur lätt det svänger...

Hittade papper som jag fick för ett par tre år sedan som fick mig i djupa funderingar...

Undran...

Över HUR,

VARFÖR....

TOK.....

 Nä nu är jag på väg att lämna tråden igen,

ska göra ett annat inlägg med det,

om jag kommer ihåg det tills dess,

disträ vad är det =D


Även solen har sina fläckar,

även min himmel har moln som inte solen tar sig genom...

Men jag har beslutat att jag kan överleva utan att solen skiner hela tiden...

Kramar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards