Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Blogg, jag älskar ordet blogg....NOT

Av fritiden - 31 mars 2011 22:29

Såååå underbart roligt..

Hittat en blogg genom en grupp :)

Ah, börjar med att låta invecklat ;)

Som om jag känner en tjej vars killes föredettas ex ;)

Ja osv...

Nå skämt o sido...

Denna blogg är "byggd" av en människa som tycker att hon har rätt att bara sprida skit,

lika mycket som en gödselspridare =D

Sen sprider hon säkert lika mycket sanning också...

Ingen tvekan...

Men sen, för att bara göra en kovändning,

"prata" ner de som gjort precis likadant som hon...
JA, men blir helt mållös,

nu har inte jag sett "vissa saker" med egna ögon,

vilket jag verkligen inte hoppas att jag någonsin får göra.

För enligt vissa människor i gruppen jag är medlem i så har de t.o.m fått hhotbrev...

Ja men va faaaan????

Jösses...

Kan jag säga annat????

Ah, ni ser, jag t.o.m stammar i förvåning o förskräckelse :S

Men är jag egentligen överraskad,

nä det borde jag inte vara,

med tanke på det som följer mig som en släpvagn,

ska föresten ta BE-kort,

så jag orkar med släpet...

HAHAHAHAhahaha,

nä skojar ,

är på lite skämthumör trots allt ;)


BLOGG,

Skriv precis vad FAN du vill,

Men GODKÄNN bara de kommentarer som gagnar dig...

Jag menar du kan väl inte dumförklara folk,

nervärdera folk,

mer än såförklara folk....

O låta dom försvara sig....

NÄÄÄ, är du dum eller...

Eller....
Tar jag i liiite nu????

Nä, det gör jag inte,

det är lätt att prata dåligt om folk när de inte finns i närheten så de kan försvara sig,

eller om de inte vill försvara sig,

så åtminstonde förklara sig...

Är det inta så man lärt som barn..

Fast det är klart alla lär sig inte samma sak av sin mamma o pappa o mormor o morfar o farmor o farfar o fröken o grannen o farbrorn o morbrorn o morstern o fastern o tanten o ja alla som man kan lära sig något av ;)

Nä så lätt att skriva i en blogg där du som berättar din historia får vara helt ifred,

eftersom det är den som berättar historien som avgör om någon annan,

som blir omskriven har en chans att förklara sig,

eller helt enkelt delge sig sin information...

Hm...

Nu vet jag att det är så fler än hos en blogg...

Detta blev ett långt halvsurt inlägg....

Tur det inte är så många som läser det ;)

VIKTIGT.....

Jag mår fortfarande jättebra,

jag älskar mitt liv,

fast ett par moln envist hänger sig kvar o vill befläcka solen :S

Men de lär väl blekna ur de o så småningom,

jag har tålamod att vänta,

kan inte göra annat...

Men ni vet väl att moln är BARA vatten som dunstat upp o blivit ,

ja just moln...

Så vänta o vänta....

KRAMAR

Kramas nu o må gott...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards